مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ۱۵ تیم بازرسی از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر بر بازار در آستانه سال تحصیلی جدید در خراسان جنوبی نظارت می‌کنند.

آریافر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: از مردم می‌خواهیم که بدون افراط و تفریط خرید مدارس را انجام دهند و به سمتی بروند که هم دانش آموز راضی باشد و هم زیاده‌روی برای خانواده‌ها صورت نگیرد

او افزود: نظارت بر بازار بخشی از رسالت ماست و طرح ویژه نظارتی از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر با همکاری دستگاه‌های دیگر مانند تعزیرات، جهاد و اتاق اصناف در قالب ۱۵ تیم بازرسی در نوبت صبح و عصر آغاز شده است.

آریافر بیان کرد: نظارت بر مواردی مانند کیف و کفش، لباس فرم، سرویس مدارس، شهریه‌ها و خدمات آموزشی صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: مردم می‌توانند موارد شکایات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ و یا به صورت حضوری با مراجعه به اداره کل صمت در فلکه طالقانی و یا معاون بازرسی در ساختمان شهدای عبادی در چهارراه انقلاب در میان بگذارند. 

او عنوان کرد: به طور کلی از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۷ هزار بازرسی در طرح‌های مختلف انجام و منجر به تشکیل ۴۰۹ پرونده با ارزش ریالی ۷ میلیارد تومان شد.

آریافر تصریح کرد: در بحث نظارت فقط اصناف مدنظر نیستند و دستگاه‌های دولتی نیز زیر ذره‌بین هستند که یک مورد پرونده در یک دستگاه دولتی به ارزش ۲ میلیارد و سیصد میلیون تومان تشکیل شد که این دستگاه دچار تخلف در ارائه خدمات شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار